Mabri's Blogg

Hei og velkommen til min blogg.

Innlegg her vil komme nå og da, uten forvarsel.

mandag 10. juni 2013

Cherss sin agility deby:

Helga 8-9. juni å debuterte Cheriss i ag og hopp konkurranse. Hun debuterte med glans. det var 9 startende i hennes klasser.
Startet med agility på lørdag, vi rota litt, (dvs meg), men kom oss godt igjennom. Hun hadde fin fart i løpet. Vi ble nr 2 med napp.
I hopp løpet ble det 1 riv og 1vegring på oss, vegringa må nok jeg ta skylden for. Bra fart her også. Nok en andre plass på oss.
Søndagen startet med hopp, her gikk det unna og vi kom i mål feilfritt. Det endte med 1 plass og napp. Løpet kunne vært bedre, skyldes nok meg det også. Cheriss må få bedre driv mot mål - hun venter på at jeg skal komme hesblesende etter.
I agility senere på dagen var det akkurat det som ødela for oss, hun venta på meg før siste hinder. Sprang så forbi det så jeg måtte ta henne tilbake, det ble da en vegring på oss. Vi endt her på en 4 plass. Sum for helga ble 1 første, 2 andre plasser og en fjerde plass og et napp i hver gren.  :-)
Kan vel si at jeg er veldig fornøyd med frøkna mi. Det beste av alt er farten hun har. På lørdag var hun på 3,68 og 3,77 i fart, det med noen snurrer. På lørdag var det 4,4 og 4,27 i snitt, det også med noen snurrer. Blir riktig bra når vi får til avslutninger og når jeg klarer å henge på.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar