Mabri's Blogg

Hei og velkommen til min blogg.

Innlegg her vil komme nå og da, uten forvarsel.

tirsdag 14. mai 2013

Ny hjemmeside - omsider

Da er den nye siden oppe å går igjen, tok lang tid dette men............
Det meste finnes oppdattert på siden min

Mye har skjedd siden sist. Thea valper er blitt 2 1/2 år nå.
Jeg kjøpte Catri i 2012 og hun hadde 1 kull i fjor, de er blitt 1 år nå i mai.
Catri har kull nå - de er snart 3 uker.

Jeg kjøpte ny hund i Danmark i 2011 - Cheriss.
Cheriss skal debutere i agility nå den 8 juni, jeg gleder meg til det. Blir moro å se om hun holder tempoet oppe når det blir konkurranser også. Hun har fart så det hlder på trening. Værre er det med meg,  tror jeg må legge meg i trening jeg også for å holde tritt med henne.

Jeg skal prøve å oppdattere bloggen oftere med hva vi holder på med i vår hundeverden,
men nok for nå :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar